Produse deteriorate la transport?
In situatia in care produsele comandate de la noi va sunt livrate de catre curier deteriorate, partial sau integral, rugamintea noastra este sa receptionati comanda ca atare si sa ne informati in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe mail indicand clar referinta acesteia. Vom avea grija sa va inlocuim produsul/produsele deteriorat(e) printr-o livrare ulterioara.
Nu uitati sa intocmiti procesul-verbal cu livratorul, in care sa specificati care sunt produsele care au avut de suferit la transport, asta daca observati dauna in momentul livrarii. Daca remarcati insa ulterior, in momentul desfacerii coletului sau al asamblarii produsului, ca exista componente deteriorate sau neconforme, nu va faceti griji, vom remedia problema cat mai repede posibil. Indiferent de situatie, ne-ar fi de ajutor sa ne faceti cateva poze detaliate cu comanda integrala, cu produsele deteriorate si cu cele receptionate intacte (daca este cazul) sau cu piesele componente cu probleme, pe care sa ni le trimiteti pe mail, ca sa stim exact despre ce este vorba.
Va asiguram ca, dupa primirea notificarii dumneavoastra, vom avea grija sa va bucurati de produsul comandat de la noi fara alte intarzieri sau neplaceri suplimentare; in functie de caz fie schimbam produsul / elementele afectate, fie restituim partial suma achitata.
Reclamare
După livrarea comenzilor la adresa indicată de client, acesta are dreptul la rambursarea plății achitate în Ron pentru comenzile plasate- dacă le retrimite în stare bună și nefolosite la adresa QREA Web Development S.R.L., Calea Dorobanți 172-178, București 01 0582 (România), la cel mult 14 zile după primirea lor.
Suma plătită pentru comandă va fi înapoiată clientului prin virament bancar fără întârziere excesivă, din momentul în care comanda va fi livrata la adresa de mai sus și în condițiile de mai sus. Trimiteți reclamația la adresa indicată împreuna cu factura, la care veți adăuga numărul contului bancar prin care suma va fi rambursată. Dacă doriți să schimbați produsul, adăugați aceste informații la factură. Clientul are dreptul să depună o reclamație la produs . În acest caz, procedura este conform dispozițiilor Codului civil. Trimiteți reclamația în legătura cu produsul
Defectuos la adresa QREA Web Development S.R.L., Calea Dorobanți 172-178, București 01 0582 (România)
Veți putea găsii mai multe informații despre reclamare și rambursare in Condițiile generale.
Ultima modificare 01.01.2023